RVM500 by Jawa Adventure

RVMEnduro0
RVMEnduro0
RVMEnduro1
RVMEnduro2
RVMEnduro3
RVMEnduro4
RVMEnduro5
RVMEnduro6
169 990 Kč 140 488 Kč bez DPH
Skladem
Osobně v prodejně:pozítříPřepravní společností:čtvrtek 1.12
Kódrvm500VýrobceJAWA Moto spol. s r.o.

Motocykl značky RVM (původně Jawa Argentina) je typickou adventurou, nebo-li cestovním motocyklem se vzpřímeným posezem. Motor řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 , šestikvalt, antihoppingová spojka. Dvoupístkové třmeny značky Nissin a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Přední vidlice Kayaba USD, bezdušové pneumatiky Metzeler Tourance, vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Nádrž má poctivých 20 litrů a osvětlení je kompletně LED. Z další výbavy zde najdeme v základu ještě blástry, padací rámy, centrální stojan, dvě palivové mapy Safe/Sport nebo  přístrojovou desku, jež nabídne spoustu údajů včetně zařazeného kvaltu, palivoměru a údajů o dojezdu nebo spotřebě.

Sada kufrů (boční + zadní): 22.700,-Kč s DPH (na objednávku)

Zvýšené sedlo o 2cm: 3.700,-Kč s DPH (na objednávku)

Detailní test z webu Motorkáři.cz

bezdušových Metzelerech, brzdách Nissin či LED světlech již byla řeč, a tak přidejme ještě bástry, padací rámy, centrální stojan, dvě palivové mapy Safe/Sport nebo přístrojovou desku, jež nabídne spoustu údajů včetně zařazeného kvaltu, palivoměru a údajů o dojezdu nebo spotřebě.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
dvoupístkové třmeny značky Nissin, přední vidlice je však USD jako na Benelli (tady od japonské značky Kayaba) a stejně tak vyplétaná kola, vybavená bezdušovými pneumatikami Metzeler Tourance, jsou jako na čínské Italce – vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Jako u Benelli je velká také nádrž, poctivých 20 litrů, a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Jak vpředu, tak vzadu si můžete nastavit předpětí pružin a odskok na tlumičích.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
dvoupístkové třmeny značky Nissin, přední vidlice je však USD jako na Benelli (tady od japonské značky Kayaba) a stejně tak vyplétaná kola, vybavená bezdušovými pneumatikami Metzeler Tourance, jsou jako na čínské Italce – vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Jako u Benelli je velká také nádrž, poctivých 20 litrů, a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Jak vpředu, tak vzadu si můžete nastavit předpětí pružin a odskok na tlumičích.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz

 

VýrobceJAWA Moto spol. s r.o.

Motor

Typ motoru: Čtyřtakt - Dvouválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 471 ccm
Vrtání x zdvih: 67 x 66,8 mm
Kompresní poměr: 10,7:1
Ventilový rozvod: DOHC
Palivový systém: Vstřikování
Kapacita palivové nádrže: 20 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 32,5 kW (44 koní)/8500 rpm
Točivý moment: 40,5 Nm

Rozměry

Výška sedadla: 820 mm
Rozvor:  1479 mm

Specifikace

Hmotnost při prázdné nádrži: 178 kg

 

RVMEnduro0RVMEnduro0
RVMEnduro1RVMEnduro1
RVMEnduro2RVMEnduro2
RVMEnduro3RVMEnduro3
RVMEnduro4RVMEnduro4
RVMEnduro5RVMEnduro5
RVMEnduro6RVMEnduro6
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies