RVM500 by Jawa Adventure

RVMEnduro0
169 990 Kč 140 488 Kč bez DPH
Osobně v prodejně:zítraPřepravní společností:čtvrtek 2.5

Motocykl značky RVM (původně Jawa Argentina) je typickou adventurou, nebo-li cestovním motocyklem se vzpřímeným posezem. Motor řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 , šestikvalt, antihoppingová spojka. Dvoupístkové třmeny značky Nissin a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Přední vidlice Kayaba USD, bezdušové pneumatiky Metzeler Tourance, vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Nádrž má poctivých 20 litrů a osvětlení je kompletně LED. Z další výbavy zde najdeme v základu ještě blástry, padací rámy, centrální stojan, dvě palivové mapy Safe/Sport nebo  přístrojovou desku, jež nabídne spoustu údajů včetně zařazeného kvaltu, palivoměru a údajů o dojezdu nebo spotřebě.

Sada kufrů (boční + zadní): 22.700,-Kč s DPH (na objednávku)

Zvýšené sedlo o 2cm: 3.700,-Kč s DPH (na objednávku)

Detailní test z webu Motorkáři.cz

bezdušových Metzelerech, brzdách Nissin či LED světlech již byla řeč, a tak přidejme ještě bástry, padací rámy, centrální stojan, dvě palivové mapy Safe/Sport nebo přístrojovou desku, jež nabídne spoustu údajů včetně zařazeného kvaltu, palivoměru a údajů o dojezdu nebo spotřebě.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
dvoupístkové třmeny značky Nissin, přední vidlice je však USD jako na Benelli (tady od japonské značky Kayaba) a stejně tak vyplétaná kola, vybavená bezdušovými pneumatikami Metzeler Tourance, jsou jako na čínské Italce – vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Jako u Benelli je velká také nádrž, poctivých 20 litrů, a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Jak vpředu, tak vzadu si můžete nastavit předpětí pružin a odskok na tlumičích.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
dvoupístkové třmeny značky Nissin, přední vidlice je však USD jako na Benelli (tady od japonské značky Kayaba) a stejně tak vyplétaná kola, vybavená bezdušovými pneumatikami Metzeler Tourance, jsou jako na čínské Italce – vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Jako u Benelli je velká také nádrž, poctivých 20 litrů, a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Jak vpředu, tak vzadu si můžete nastavit předpětí pružin a odskok na tlumičích.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz

 

VýrobceJAWA Moto spol. s r.o.