Bimota KB4 RC

Nejdokonalejší řešení rámu a podvozku, jak to dokáže jen italská Bimota
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota-KB4RC_studio-view-3-4-left-9be1ad15
Bimota-KB4RC_studio-view-side-left
Bimota-KB4RC_studio-view-side-right
a_eicma_bimota_17
Bimota-KB4RC_detail-front
859 000 Kč 709 917 Kč bez DPH
Na dotaz
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
Kódbkb4rcVýrobceBimotaZáruka2 roky
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.czk

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz"Exkluzivní"
Exkluzivní vzhled, na první pohled poznáte, že je to motocykl Tesi. Okamžitě rozpoznatelný jako Bimota Tesi H2


"Vysoká kvalita"
Frézované díly z hliníku, karbonové části karoserie, kovaná kola, ruční lakování - každý detail je součástí designu. Potěšení pro oči, touha po jízdě.


"Funkční"
Při jízdě pociťujte rozdíly, žádný jiný motocykl nemůže být Tesi. Italská citlivost pro umění se setkává s řemeslnou dovedností. Projeďte se na exkluzivní italské umělecké ikoně.

"Exkluzivní"
Exkluzivní vzhled, klasická duše. Na první pohled poznáte, že jde o motocykl Bimota KB4 RC.


"Vysoká kvalita"
Vše na KB4 je to nejlepší, co se dá za peníze koupit. Frézované díly z hliníku, karbonové části karoserie, kovaná kola, ruční lakování - každý detail je součástí designu. Potěšení pro oči, touha po jízdě.


"Funkční"
Lehkost je nejlepším tajemstvím, jak si užít manipulaci.
Při jízdě na KB4 a pocítíte rozdíly, žádný jiný motocykl se necítí jako Bimota.
Italský cit pro umění, stará ruční řemeslná práce a ultra moderní materiály.. Projeďte se na exkluzivní italské umělecké ikoně.

A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
VýrobceBimota

 

Typ motoru: Čtyřválec, DOHC, čtyřventil
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 1043 cm³
Vrtání x zdvih: 77 X 56 mm
Kompresní poměr: 11,8: 1
Kapacita palivové nádrže: 19 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 104,5 kW (142 koní) při 10,000 ot./min
Točivý moment: 111 Nm při 8,000 ot./min
Kola
Přední pneu: 120 / 70Z R17
Přední kolo: J17M/C × MT3.50
Zadní pneu: 190 / 50Z R17
Zadní kolo: J17M/C × MT6.00
Rozměry
Typ rámu: Díly z frézovaného hliníku
Délka: 2.210 mm
Šířka: 765 mm
Výška: 1.165 mm
Výška sedadla: 810 mm (+/- 8 mm)
Rozvor: 1.390 mm
Pohotovostní váha: 194 kg
Brzdy
Přední: 2x 320 mm kotouč
Zadní: 1x 220 mm kotouč
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota KB4 RC
Bimota-KB4RC_studio-view-3-4-left-9be1ad15Bimota-KB4RC_studio-view-3-4-left-9be1ad15
Bimota-KB4RC_studio-view-side-leftBimota-KB4RC_studio-view-side-left
Bimota-KB4RC_studio-view-side-rightBimota-KB4RC_studio-view-side-right
a_eicma_bimota_17a_eicma_bimota_17
Bimota-KB4RC_detail-frontBimota-KB4RC_detail-front
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies