Bimota KB4 RC

Jedinečný a mrštný stroj s italským designem.
Bimota-KB4RC_studio-view-3-4-left-9be1ad15
Bimota-KB4RC_studio-view-3-4-left-9be1ad15
Bimota-KB4RC_studio-view-side-left
Bimota-KB4RC_studio-view-side-right
a_eicma_bimota_17
Bimota-KB4RC_detail-front
907 900 Kč 750 331 Kč bez DPH
Na dotaz
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
Kódbkb4rcVýrobceBimota
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.czk

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz"Exkluzivní"
Exkluzivní vzhled, na první pohled poznáte, že je to motocykl Tesi. Okamžitě rozpoznatelný jako Bimota Tesi H2


"Vysoká kvalita"
Frézované díly z hliníku, karbonové části karoserie, kovaná kola, ruční lakování - každý detail je součástí designu. Potěšení pro oči, touha po jízdě.


"Funkční"
Při jízdě pociťujte rozdíly, žádný jiný motocykl nemůže být Tesi. Italská citlivost pro umění se setkává s řemeslnou dovedností. Projeďte se na exkluzivní italské umělecké ikoně.

"Exkluzivní"
Exkluzivní vzhled, klasická duše. Na první pohled poznáte, že jde o motocykl Bimota KB4 RC.


"Vysoká kvalita"
Vše na KB4 je to nejlepší, co se dá za peníze koupit. Frézované díly z hliníku, karbonové části karoserie, kovaná kola, ruční lakování - každý detail je součástí designu. Potěšení pro oči, touha po jízdě.


"Funkční"
Lehkost je nejlepším tajemstvím, jak si užít manipulaci.
Při jízdě na KB4 a pocítíte rozdíly, žádný jiný motocykl se necítí jako Bimota.
Italský cit pro umění, stará ruční řemeslná práce a ultra moderní materiály.. Projeďte se na exkluzivní italské umělecké ikoně.

A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
VýrobceBimota

 

Typ motoru: Čtyřválec, DOHC, čtyřventil
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 1043 cm³
Vrtání x zdvih: 77 X 56 mm
Kompresní poměr: 11,8: 1
Kapacita palivové nádrže: 19 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 104,5 kW (142 koní) při 10,000 ot./min
Točivý moment: 111 Nm při 8,000 ot./min
Kola
Přední pneu: 120 / 70Z R17
Přední kolo: J17M/C × MT3.50
Zadní pneu: 190 / 50Z R17
Zadní kolo: J17M/C × MT6.00
Rozměry
Typ rámu: Díly z frézovaného hliníku
Délka: 2.210 mm
Šířka: 765 mm
Výška: 1.165 mm
Výška sedadla: 810 mm (+/- 8 mm)
Rozvor: 1.390 mm
Pohotovostní váha: 194 kg
Brzdy
Přední: 2x 320 mm kotouč
Zadní: 1x 220 mm kotouč
Bimota-KB4RC_studio-view-3-4-left-9be1ad15Bimota-KB4RC_studio-view-3-4-left-9be1ad15
Bimota-KB4RC_studio-view-side-leftBimota-KB4RC_studio-view-side-left
Bimota-KB4RC_studio-view-side-rightBimota-KB4RC_studio-view-side-right
a_eicma_bimota_17a_eicma_bimota_17
Bimota-KB4RC_detail-frontBimota-KB4RC_detail-front
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Povolit cookiesNepovolovat cookies