Bimota KB4 RC

Bimota KB4 RC
859 000 Kč 709 917 Kč bez DPH
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.czk

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz"Exkluzivní"
Exkluzivní vzhled, na první pohled poznáte, že je to motocykl Tesi. Okamžitě rozpoznatelný jako Bimota Tesi H2


"Vysoká kvalita"
Frézované díly z hliníku, karbonové části karoserie, kovaná kola, ruční lakování - každý detail je součástí designu. Potěšení pro oči, touha po jízdě.


"Funkční"
Při jízdě pociťujte rozdíly, žádný jiný motocykl nemůže být Tesi. Italská citlivost pro umění se setkává s řemeslnou dovedností. Projeďte se na exkluzivní italské umělecké ikoně.

"Exkluzivní"
Exkluzivní vzhled, klasická duše. Na první pohled poznáte, že jde o motocykl Bimota KB4 RC.


"Vysoká kvalita"
Vše na KB4 je to nejlepší, co se dá za peníze koupit. Frézované díly z hliníku, karbonové části karoserie, kovaná kola, ruční lakování - každý detail je součástí designu. Potěšení pro oči, touha po jízdě.


"Funkční"
Lehkost je nejlepším tajemstvím, jak si užít manipulaci.
Při jízdě na KB4 a pocítíte rozdíly, žádný jiný motocykl se necítí jako Bimota.
Italský cit pro umění, stará ruční řemeslná práce a ultra moderní materiály.. Projeďte se na exkluzivní italské umělecké ikoně.

A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
VýrobceBimota