RVM500 by Jawa Scrambler

mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8165
-6 %
mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8165
mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8150
mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_green-8340
mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8264
neoscr02
neoscr04
neoscr05
neoscr06
Běžná cena s DPH 169 990 Kč 159 990 Kč 132 223 Kč bez DPH
Skladem
Osobně v prodejně:úterý 2.4Přepravní společností:pátek 5.4
KódJawa RVM 500 SCRVýrobceJAWA Moto spol. s r.o.

Neo Scrambler 500 je postaven na stejném základě jako již dovážené cestovní enduro RVM 500 by Jawa. Má stejný rám, stejný motor, podobný podvozek a mnoho shodných dílů. Do výbavy patří dráty vyplétaná kola s bezdušovými ráfky o průměru 18" a 17". Dále podvozek japonské Kayaby, s dráhami odpružení 195 mm vpředu a 155 mm vzadu.  Z výroby je osazen pneumatikami Pirelli MT60RS. Stroj má světlou výšku 200 mm a výšku sedla 800 mm. Vybaven je dvoukanálovým ABS systémem, který se skrze třmeny Nissin zakusuje do předních plovoucích kotoučů o průměru 298 mm a zadního kotouče o průměru 240 mm. Motor dodává společnost Loncin. Jedná se o řadový dvouválcový čtyřtakt o objemu 471 kubíků, který v případě Scrambleru dává nejvyšší výkon 35kW při 8500 otáčkách. A maximální kroutící moment 43Nm při 6500 otáčkách. Motor je plněn vstřikováním značky Bosch. Stroje jsou osazeny palivovou nádrží o kapacitě 18 litrů a plně natankované váží 185 kilogramů. Na oko dává na odiv - ve svém segmentu unikátní - jednostrannou kyvnou vidlici a zadní kolo, které je na něm ukotveno centrální maticí. Dále zde najdeme plně barevný TFT displej a plně LED osvětlení.

 

 

bezdušových Metzelerech, brzdách Nissin či LED světlech již byla řeč, a tak přidejme ještě bástry, padací rámy, centrální stojan, dvě palivové mapy Safe/Sport nebo přístrojovou desku, jež nabídne spoustu údajů včetně zařazeného kvaltu, palivoměru a údajů o dojezdu nebo spotřebě.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
dvoupístkové třmeny značky Nissin, přední vidlice je však USD jako na Benelli (tady od japonské značky Kayaba) a stejně tak vyplétaná kola, vybavená bezdušovými pneumatikami Metzeler Tourance, jsou jako na čínské Italce – vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Jako u Benelli je velká také nádrž, poctivých 20 litrů, a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Jak vpředu, tak vzadu si můžete nastavit předpětí pružin a odskok na tlumičích.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
dvoupístkové třmeny značky Nissin, přední vidlice je však USD jako na Benelli (tady od japonské značky Kayaba) a stejně tak vyplétaná kola, vybavená bezdušovými pneumatikami Metzeler Tourance, jsou jako na čínské Italce – vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Jako u Benelli je velká také nádrž, poctivých 20 litrů, a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Jak vpředu, tak vzadu si můžete nastavit předpětí pružin a odskok na tlumičích.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz

 

VýrobceJAWA Moto spol. s r.o.
mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8165mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8165
mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8150mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8150
mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_green-8340mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_green-8340
mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8264mDMB2021_RVM500byJawaScrambler_red-8264
neoscr02neoscr02
neoscr04neoscr04
neoscr05neoscr05
neoscr06neoscr06
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies