RVM 500 by Jawa

JAWA-RVM-500
JAWA-RVM-500
118256338_3389267194471423_6550807249115378821_o
MG_55011
118310288_2807908409438589_6228084356418384772_n
118401876_3389267197804756_6389113078586601208_o
118472158_360567384942730_8533302038806411032_n
118652174_359368011736055_7138235541558346371_n
118331425_898202250702602_9131727500718498584_n
118651774_674376810152641_4173221104683826856_n
118671010_948940282291004_1441537390915343687_n
158 750 Kč 131 198 Kč bez DPH
Na dotaz
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
Kódrvm500

Motocykl značky RVM (původně Jawa Argentina) je typickou adventurou, nebo-li cestovním motocyklem se vzpřímeným posezem. Motor řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 , šestikvalt, antihoppingová spojka. Dvoupístkové třmeny značky Nissin a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Přední vidlice Kayaba USD, bezdušové pneumatiky Metzeler Tourance, vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Nádrž má poctivých 20 litrů a osvětlení je kompletně LED. Z další výbavy zde najdeme v základu ještě blástry, padací rámy, centrální stojan, dvě palivové mapy Safe/Sport nebo  přístrojovou desku, jež nabídne spoustu údajů včetně zařazeného kvaltu, palivoměru a údajů o dojezdu nebo spotřebě.

Další zásilka dorazí v únoru 2021 - v případě zájmu Vás zapíšeme do pořadníku

Detailní test z webu Motorkáři.cz

bezdušových Metzelerech, brzdách Nissin či LED světlech již byla řeč, a tak přidejme ještě bástry, padací rámy, centrální stojan, dvě palivové mapy Safe/Sport nebo přístrojovou desku, jež nabídne spoustu údajů včetně zařazeného kvaltu, palivoměru a údajů o dojezdu nebo spotřebě.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
dvoupístkové třmeny značky Nissin, přední vidlice je však USD jako na Benelli (tady od japonské značky Kayaba) a stejně tak vyplétaná kola, vybavená bezdušovými pneumatikami Metzeler Tourance, jsou jako na čínské Italce – vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Jako u Benelli je velká také nádrž, poctivých 20 litrů, a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Jak vpředu, tak vzadu si můžete nastavit předpětí pružin a odskok na tlumičích.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
dvoupístkové třmeny značky Nissin, přední vidlice je však USD jako na Benelli (tady od japonské značky Kayaba) a stejně tak vyplétaná kola, vybavená bezdušovými pneumatikami Metzeler Tourance, jsou jako na čínské Italce – vpředu devatenáctipalcové 110/80, vzadu 150/70 sedmnáctipalcové. Jako u Benelli je velká také nádrž, poctivých 20 litrů, a dvojice předních vykousaných plovoucích kotoučů o průměru 300 mm. Jak vpředu, tak vzadu si můžete nastavit předpětí pružin a odskok na tlumičích.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz
řadový, kapalinou chlazený dvouválec s objemem 471 cm3 a poměrem vrtání a zdvihu 67 x 66,8 mm, komprese 10,7:1, šestikvalt, antihoppingová spojka… Drobný rozdíl je ve výkonu, zatímco Honda nabízí plných 35 kW (strop třídy A2), RVM má 32,5 kW/44 koní při 8500 otáčkách.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-nabidne-motorku-na-dobrodruzne-cestovani-44295.html
Copyright © Motorkari.cz

 

Motor

Typ motoru: Čtyřtakt - Dvouválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 471 ccm
Vrtání x zdvih: 67 x 66,8 mm
Kompresní poměr: 10,7:1
Ventilový rozvod: DOHC
Palivový systém: Vstřikování
Kapacita palivové nádrže: 20 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 32,5 kW (44 koní)/8500 rpm
Točivý moment: 40,5 Nm

Rozměry

Výška sedadla: 820 mm
Rozvor:  1479 mm

Specifikace

Hmotnost při prázdné nádrži: 178 kg

 

JAWA-RVM-500JAWA-RVM-500
118256338_3389267194471423_6550807249115378821_o118256338_3389267194471423_6550807249115378821_o
MG_55011MG_55011
118310288_2807908409438589_6228084356418384772_n118310288_2807908409438589_6228084356418384772_n
118401876_3389267197804756_6389113078586601208_o118401876_3389267197804756_6389113078586601208_o
118472158_360567384942730_8533302038806411032_n118472158_360567384942730_8533302038806411032_n
118652174_359368011736055_7138235541558346371_n118652174_359368011736055_7138235541558346371_n
118331425_898202250702602_9131727500718498584_n118331425_898202250702602_9131727500718498584_n
118651774_674376810152641_4173221104683826856_n118651774_674376810152641_4173221104683826856_n
118671010_948940282291004_1441537390915343687_n118671010_948940282291004_1441537390915343687_n
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze