Moto Morini Corsaro 1200 ZZ

Moto-Morini-CorzaroZZ-slide-footer-01-69fb7892
Moto-Morini-CorzaroZZ-slide-footer-01-69fb7892
MM Corsaro ZZ nera_fronte dx LR
MM Corsaro ZZposteriore dx LR
MM Corsaro ZZ_0080ps LR
MM Corsaro ZZ_0082ps LR
MM Corsaro ZZ_0087ps LR
MM Corsaro ZZ_0091ps LR
MM Corsaro ZZ_0094ps LR
MM Corsaro ZZ_0131 LR
MM Corsaro ZZ_0166ps LR
MM Corsaro ZZ_0173ps LR
MM Corsaro ZZ_fronte dxps LR
MM Corsaro ZZ_0083ps LR
399 900 Kč 330 496 Kč bez DPH
Na dotaz
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
KódMM CORSARO 1200 ZZ

Motor Bialbero 1200 CorsaCorta sice zůstává středobodem motocyklu, ale slavný dvouválcový motocykl je nyní nově posílen o dvoukanálový vypínatelný systém ABS, elektronické řazení a novou řídící jednotku. Rám je kompletně přepracovaný: nové rozměry příhradového rámu a nové plně nastavitelné odpružení. Systém přední brzdy tvoří čtyřpístkový radiálně uchycený třmen a dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm. Pro výkon a dlouhou životnost jsou hliníkové ráfky osazeny dvousměsovými pneumatikami Pirelli.

 

Nové sady odpružení kol motocyklu Corsaro ZZ vyrábí Mupo dle specifických požadavků Moto Morini. Nohy vidlice jsou vyrobené z jednoho bloku oceli a mají nastavitelné předpětí, útlum a kompresi. Výsledkem je 135 mm zdvih, jízda bez napětí, výborná stabilita ve vysokých rychlostech kombinovaná s pohodlím.

 

Jezdec má pod kontrolou také tlumič, u kterého může nastavit kompresi, útlum, délku a hydraulicky ovládat předpětí.

 

Brzdový systém s vypínatelným ABS vpředu spoléhá na čtyř-pístový radiálně uchycený třmen, dvojité plovoucí kotouče o průměru 320 mm a 16/19 radiální pumpu, vše v režii společnosti Brembo.

 

Zadní brzdový systém tvoří speciální dvoupístový třmen s 220 mm kotoučem. V neposlední řadě: brzdový systém doplňují dvou-směsové pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III, které mají i při prudkém brzdění maximální přilnavost. 

 

 

ROZMĚRY, HMOTNOST
   
Celková   délka                                                  2070 mm
Maximální   šířka                                       810 mm (bez zpětných zrcátek)
Výška   sedla                                            860 mm
Světlá   výška                                           150 mm
Výška   řidítek                                          1070 mm
Výška přední   stupačky                          400 mm
Výška zadní   stupačky                           595 mm
Úhel natočení   řidítek                             34° doprava/doleva
Hmotnost bez   náplní                             192 kg
RÁM
Rám                                                          Příhradový rám z vysokopevnostních   ocelových trubek
Rozvor                                                1450 mm
Úhel sklonu   přední vidlice (Rake)       24,8°
Offset   vidlice                                         103   mm       
  
BRZDY, KOLA
Přední   brzda    Brembo
                                      
Popis přední   brzdy                                Dvojité kotouče o průměru 320 mm, jeden   radiálně uchycený brzdový třmen, radiální pumpa 16 mm; dvoukanálový systém   ABS Bosh 9.1 MP
Zadní   brzda                                           Brembo
Popis zadní   brzdy                                  1 brzdový kotouč, 220 mm, plovoucí, 2 pístkový
Přední   pneumatika                                120/70 R 17
Zadní   pneumatika                                 190/55 R 17
Ráfky                                                        Hliníkové
Rozměr   předního ráfku                        3,50" x 17"
Rozměr zadního   ráfku                         MT 6,00" x 17"
Pohon   nápravy                                    Řetěz typu 525 (137ZRP)
Finální   převodový poměr                     17/40
ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ
Přístrojová   deska                                 Barevný 5" TFT displej, uživatelsky plně   nastavitelný
Přívod   paliva                                        Elektronické vstřikování s diagnostikou   OBD, rychlořazení (Quickshift)
MOTOR
Motor                                                        FMV12 RS14
Výkon                                                       102,5 kW při 8500 ot./min
Kroutící   moment                                   125 Nm při 6750 ot./min
Počet   válců                                           2
Rozmístění   válců                                  Podélné, do V, svírají úhel 87°
Počet   dob                                               Čtyřdobý
Pořadí   zapalování                                0° vpředu, 270° vzadu
Chlazení                                                 Kapalinou
Ventilový   rozvod                                   Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz
Počet ventilů   na válec                          4
Vrtání x   zdvih                                       107 mm x 66 mm
Zdvihový objem   motoru                       1187 cm3
Kompresní   poměr                                11,9 : 1
Vstřikování   paliva                                Elektronické vstřikování
Průměr škrtící   klapky                           54 mm
Počet   injektorů                                     2
Startování                                              Elektrické
Mazání                                                     Tlakové s excentrickým zubovým čerpadlem   a chladič oleje
Převodovka                                            S ozubenými koly, ve stálém záběru
Počet   rychlostí                                        6
Převodový   poměr 1.                               13/36
Převodový   poměr 2.                               17/32
Převodový   poměr 3.                               20/30
Převodový   poměr 4.                               22/28
Převodový   poměr 5.                               23/26
Převodový   poměr 6.                               24/25
Primární   pohon                                       S ozubenými koly
Primární   převodový poměr                     31/55
Spojka                                                      Vícelamelová, v olejové lázni,   s funkcí APTC (antihoppingová)
Výfuk                                                        Dva tlumiče, třícestný katalyzátor, dvojitá   lambda sonda
Emisní   norma                                          Splňuje EURO 4
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední   vidlice                                           Vidlice UPD Mupo, plně nastavitelné předpětí,   komprese a zdvih. Doplňkově s DLC povlakem
Průměr   vidlicové trubky                            46 mm
Zdvih předního   kola                                 135 mm
Zavěšení   zadního kola                              Jeden tlumič, Mupo, plně nastavitelná délka,   předpětí, komprese a zdvih
Zdvih zadního   kola      135 mm
Moto-Morini-CorzaroZZ-slide-footer-01-69fb7892Moto-Morini-CorzaroZZ-slide-footer-01-69fb7892
MM Corsaro ZZ nera_fronte dx LRMM Corsaro ZZ nera_fronte dx LR
MM Corsaro ZZposteriore dx LRMM Corsaro ZZposteriore dx LR
MM Corsaro ZZ_0080ps LRMM Corsaro ZZ_0080ps LR
MM Corsaro ZZ_0082ps LRMM Corsaro ZZ_0082ps LR
MM Corsaro ZZ_0087ps LRMM Corsaro ZZ_0087ps LR
MM Corsaro ZZ_0091ps LRMM Corsaro ZZ_0091ps LR
MM Corsaro ZZ_0094ps LRMM Corsaro ZZ_0094ps LR
MM Corsaro ZZ_0131 LRMM Corsaro ZZ_0131 LR
MM Corsaro ZZ_0166ps LRMM Corsaro ZZ_0166ps LR
MM Corsaro ZZ_0173ps LRMM Corsaro ZZ_0173ps LR
MM Corsaro ZZ_fronte dxps LRMM Corsaro ZZ_fronte dxps LR
MM Corsaro ZZ_0083ps LRMM Corsaro ZZ_0083ps LR
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze