Bimota KB4

Jedinečný a mrštný stroj s italským designem.
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
b-kb4_001
b-kb4_002
b-kb4_003
b-kb4_004
b-kb4_005
b-kb4_006
b-kb4_007
b-kb4_008
b-kb4_009
b-kb4_010
Bimota-KB4-front-view-447c68d6
Bimota-KB4-side-view-613d369c
799 900 Kč 661 074 Kč bez DPH
Skladem
Osobně v prodejně:zítraPřepravní společností:úterý 10.12
KódBimota KB4VýrobceBimotaZáruka2 roky
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.czk

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz

"Exkluzivní"
Exkluzivní vzhled, klasická duše. Na první pohled poznáte, že jde o motocykl Bimota KB4.


"Vysoká kvalita"
Vše na KB4 je to nejlepší, co se dá za peníze koupit. Frézované díly z hliníku, karbonové části karoserie, kovaná kola, ruční lakování - každý detail je součástí designu. Potěšení pro oči, touha po jízdě.


"Funkční"
Lehkost je nejlepším tajemstvím, jak si užít manipulaci.
Při jízdě na KB4 a pocítíte rozdíly, žádný jiný motocykl se necítí jako Bimota.
Italský cit pro umění, stará ruční řemeslná práce a ultra moderní materiály.. Projeďte se na exkluzivní italské umělecké ikoně.

A bude to opět Z1000, kdo daruje svůj nejcennější orgán nové Bimotě. Italové sice zatím neřekli oficiálně ani slovo a ke KB4 existuje jediné kratičké video se dvěma renderovými obrázky, ale ono je to z toho bočního pohledu krásně vidět. A také se britským kolegům z Motorcyclenews.com podařilo vymámit od Italů potvrzení, že to tak bude. První prototyp by prý měl být hotový letos na jaře. Malá obratná motorka vybavená silným (142 k/111 Nm) a především velmi charakterním čtyřválcem o objemu 1043 cm3 p

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bimota/znovuzrozena-bimota-pripravuje-druhy-model.-nebude-tak-radikalni-43162.html
Copyright © Motorkari.cz
VýrobceBimota
Typ motoru: Čtyřválec, DOHC, čtyřventil
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 1043 cm³
Vrtání x zdvih: 77 X 56 mm
Kompresní poměr: 11,8: 1
Kapacita palivové nádrže: 19 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 104,5 kW (142 koní) při 10,000 ot./min
Točivý moment: 111 Nm při 8,000 ot./min
Kola
Přední pneu: 120 / 70Z R17
Přední kolo: J17M/C × MT3.50
Zadní pneu: 190 / 50Z R17
Zadní kolo: J17M/C × MT6.00
Rozměry
Typ rámu: Díly z frézovaného hliníku
Délka: 2.210 mm
Šířka: 765 mm
Výška: 1.165 mm
Výška sedadla: 810 mm (+/- 8 mm)
Rozvor: 1.390 mm
Pohotovostní váha: 194 kg
Brzdy
Přední: 2x 320 mm kotouč
Zadní: 1x 220 mm kotouč
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
Bimota KB4
b-kb4_001b-kb4_001
b-kb4_002b-kb4_002
b-kb4_003b-kb4_003
b-kb4_004b-kb4_004
b-kb4_005b-kb4_005
b-kb4_006b-kb4_006
b-kb4_007b-kb4_007
b-kb4_008b-kb4_008
b-kb4_009b-kb4_009
b-kb4_010b-kb4_010
Bimota-KB4-front-view-447c68d6Bimota-KB4-front-view-447c68d6
Bimota-KB4-side-view-613d369cBimota-KB4-side-view-613d369c
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies