Od listopadu 2013 je společnost MR43 OFICIÁLNÍM ZÁSTUPCEM DOVOZCE STROJŮ A VEŠKERÝCH PRODUKTŮ ZNAČKY INDIAN MOTORCYCLE PRO ČESKOU A SLOVENSKOU REPUBLIKU.Značka Indian Motorcycle (dříve také Indian Motocycle) vznikla v U.S.A. už v roce 1901 jako jedna z nejstarších motocyklových značek na světě. Svoji činnost ukončila kvůli velkým finančním problémům v roce 1954 (viz. HISTORIE INDIAN MOTORCYCLE). O její návrat na světový motocyklový trh se od té doby pokusilo několik „dobrodruhů“ a menších společností, avšak výsledek jejich snahy byl vždy spíše diskutabilní.Velký návrat velké značky se povedl až v roce 2013 velké nadnárodní společnosti Polaris Industries, která dokázala vyvinout zcela novou, revoluční koncepci klasického amerického cruiseru, zkonstruovat pro Indiana zbrusu nový motor, vystavět ve svém výrobním závodě ve Spirit Lake ve státě Iowa dvě nové, moderní montážní linky a začít produkovat tisíce nových motocyklů Indian ročně. Nové stroje Indian Motorcycle jsou postaveny na úplně novém základě tak, že nemají vůbec žádné společné konstrukční prvky s konkurenčními stroji kategorie chopper & cruiser. Tyto stroje jsou konečně technicky dokonalými, hrdými pokračovateli legendy s indiánem ve znaku. Všechny mají nový, sportovně-cestovní podvozek s centrální tlumící jednotkou, jehož tajnou zbraní je hliníkový rám, který v této kategorii u konkurence nenajdete. Díky tomu je těžiště motocyklu posazeno extrémně nízko, což zaručuje špičkovou ovladatelnost stroje. Srdcem všech tří modelů je vidlicový, vzduchem a olejem chlazený dvouválec do V nazvaný THUNDER STROKE 111‘ s válci svírajícími úhel 49° a objemem 1811 cm3. I když se nový motor cíleně tváří jako jeho předchůdce před více, jak sedmdesáti lety (Indian Chief 1200 „SV“ s postranními ventily), rozvod má OHV a v každé hlavě motoru se skrývají dvě vahadla a dva ventily. Thunder Stroke 111‘ disponuje garantovaným maximálním výkonem 106 koní a točivým momentem 162 Nm. Motor je v monobloku se šestistupňovou převodovkou vybavenou systémem „over-drive“ (šestý rychlostní stupeň spočítaný tak, aby motocykl dokázal cestovat vyšší rychlostí při velmi nízkých otáčkách a nízké spotřebě). Spotřeba je u všech tří modelů dána stylem jízdy a pohybuje se mezi 5 – 6.5 l na 100 km.

Zobrazit více

Nabídka motocyklů Indian

Naše produkty v e-shopu

{{product.name}}